Kwiat wiśni od Yves Rocher

Witam Was bardzo gorąco i wiosennie :) Dzisiaj chcę zaprezentować żel pod prysznic o zapachu kwiatu wiśni z firmy Yves Rocher. Posiadam małą, podróżną wersję produktu. Konsystencja żel- mus bardzo dobrze się pieni i nie przesusza skóry. Zapach- cudowny:) kwiat wiśni jest niesamowicie energetyczny, a po jego użyciu jeszcze bardziej można poczuć wiosnę:) Kolor-delikatny róż. Duży otwór może troszkę utrudnić aplikację, dla mnie jednak nie stanowi to większego problemu. 
Żel pod prysznic- Kwiat wiśni to delikatny i subtelny powiew wiosny w Twojej łazience. Serdecznie polecam :)


Używałyście już tego żelu :)??

Komentarze

  1. ja nie używałam, ale miałam kosmetyki o zapachu kwiatu wiśni z L'Occitane,
    chyba kupię sobie taką mgiełkę bo zapach bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji jeszcze, ale wygląda zachęcająco :) Piękne wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem