Ambasadorka marki Oillan i produkty tej firmy

Oillan to stosunkowa nowa marka dermokosmetyków na polskim rynku. Sukcesem produktów jest zastosowanie hipoalergicznych emolientów, których zadaniem jest odpowiednie nawilżenie skóry, jej natłuszczenie i dbałość o zachowanie elastyczności. To właśnie dzięki emolientom na skórze tworzy się niewidoczna warstwa ochronna, które nie pozwala przedostać się nawet najbardziej niekorzystnym warunkom atmosferycznym, zachowując jej świeżość oraz zdrowy wygląd.
Jest mi niezwykle miło poinformować Was, iż zostałam Ambasadorką marki Oillan :) W paczce którą otrzymałam od firmy znalazła się kremowa emulsja do mycia twarzy, próbki kremu oraz książeczka z informacjami o produktach Oillan balance.
Zacznę od kremowej emulsji do mycia twarzy, przeznaczona jest do cery bardzo suchej wymagającej regenaracji, mimo że jestem posiadaczką cery normalnej/mieszanej jestem niezwykle zadowolona z efektów. Emulsja skutecznie oczyszcza skórę, łagodzi podrażnienia, zmiękcza i nawilża naskórek. Doskonałą regeneracja skóry po zimie:) Produkt nie zawiera mydła, ani SLES/SLS. Wyjątkowa kremowa formułą z niezwykłą łatwością rozprowadza się na twarzy.

Multi-lipidowy krem do twarzy przywraca fizjologiczną równowagę skóry. Skutecznie koi i łagodzi podrażnienia. Krem ma dosyć tłustą konsystencję dlatego używam go wyłącznie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoldu. Krem zawiera kompleks odżywczych maseł (shea i cupuacu) uzupełnia niedobory lipidów w naskórku i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. W składzie kremu znajdziemy również: skwalan z oliwek, olej arganowy, z dzikiej róży i ogórecznika lekarskiego a także kwas hialuronowy. Multi- lipidowy krem Oillan bardzo polubiłam, nie powoduje przykrych niespodzianek na skórze, doskonale nawilża skórę twarzy i wygładza naskórek.

Zapraszam do zapoznania się z produktami marki Oillan:

http://oillan.pl/produkty/oillan.html



Komentarze

  1. gratuluję, ja również zostałam ambasadorką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Też mam okazję przetestować maskę tej firmy,choć nie w ramach współpracy, ciekawa jestem efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki, ale produkty wydają się być bardzo ciekawe :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aktualnie stosuję krem lipidowy tej marki i jestem z niego baaardzo zadowolna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem