Perfumy z firmy LAMBRE


Witajcie:)
 Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam perfumy z firmy LAMBRE. Zapach należy do rodziny zapachów: kwiatowo-owocowych a więc jest to idealna kompozycja na wiosnę.
Nuty głowy: fiołek, mandarynka, liście bluszczu
Nuty serca: orchidea, magnolia, mimoza, róża
Baza: drzewo amarantowe, piżmo

Posiadam wersje o pojemności 8 ml- idealna do torebki. Zapach jest bardzo świeży, sensualny a zarazem delikatny i jasny. Mnie zachwyca trwałością-czuć go nawet przez kilka godzin. Opakowanie proste a zarazem bardzo eleganckie. Serdecznie polecam osobom zafascynowanym lekkimi kwiatowo- owocowymi kompozycjami :)

 Po perfumy i inne kosmetyki zapraszam do sklepu LAMBRE
https://crm.lambre.eu/shop/product/18/511,lambre-35.html

Komentarze

  1. muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ale inny numerek, już nie pamiętam jaki ale to był słodki letni zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chętnie poznałabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :) NIgdy nie miałąm tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych perfum :) ciekawy kształt flakonika ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem