Golden Rose Rich Color Nail Lacquer

Dzisiaj na blogu recenzja lakieru do paznokci Golden Rose, Rich Color Nail Lacquer nr 68. Firma na wiosnę prezentuje 10 pastelowych kolorów. Zachwycają nie tylko samą niezwykłą kolorystyka ale również świetną jakością. Lakier zapewnia perfekcyjne krycie już po pierwszym pociągnięciu pędzlem, który jest dosyć szeroki i wygodny. Jest trwały- na płytce paznokcia utrzymuje się przynajmniej tydzień. Kolor 68- jasno niebieski nie tworzy smug, prezentuje się doskonale:)



A Ty masz już lakier Golden Rose Rich Color Nail Lacquer? :)

Komentarze

  1. Anonimowy09 maja, 2014

    śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek, bardzo lubie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny :)
    Ja wczoraj właśnie się obkupiłam w lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny niebieściaczek z niego. Z tą kokardką wygląda uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kolor, w sam raz na wiosne :))

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny lakier. podoba mi sie kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :) Ja nie mam lakierów z tej serii, ale jeden z nich wysłałam ostatnio do wygranej w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te lakiery, na pewno niedługo któryś będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs ! Tylko dwie proste zasady do spełnienia, a nagroda fantastyczna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny lakier i fajne proste kobiece zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski kolor :) uwielbiam ta serię GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te lakiery! A kolorek boski ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem