środa, 21 maja 2014

Mleczko do ciała kwiat wiśni YR





Wiosna to niesamowity czas, wszystko dookoła kwitnie, przyroda budzi się do życia i mieni niesamowitymi zapachami. I właśnie na wiosnę firma Yves Rocher wprowadziła na rynek nowe żele, mleczka do ciała i wody toaletowe o zapachu: bzu, kwiatów cytrusowych, róży i kwiatu wiśni. Żel pod prysznic w wersji mini prezentowałam już wcześniej TU. A dzisiaj pragnę Wam zaprezentować mleczko do ciała o zapachu kwiatu wiśni. Niesamowity i subtelny zapach kwitnącego drzewa wiśni utrzymuje się na skórze do 4 godzin. Lekko wodnista konsystencja szybko wnika w skórę pozostawiając ją niesamowicie gładka i dobrze nawilżoną. Ważne jest również to, iż mleczko nie pozostawia tłustej warstwy i nie klei się. Opakowanie jasnoróżowego mleczka: 200 ml w zgrabnej plastikowej buteleczce z wygodnym zamknięciem. Formułą bez parabenów i sztucznych barwników. Serdecznie polecam, dostępność: sklepy stacjonarne YR oraz sklep online :)
Jestem Wam również winna ogłoszenie wyników rozdania z kuleczkami GG- w związku z tym że w rozdaniu brały udział również osoby które odwiedzają fan page Keep Fit and Be Beauty informację przekaże zwycięscy mailem :)

Używałyście już tego mleczka :)? 



10 komentarzy:

  1. Kosmetyki YR ostatnio coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze go nie używałam ale penie spodobało by mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam, ale kusi mnie to mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale zapach musi być piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze go, ale wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. mleczka nie miałam, wygląda uroczo :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam mleczko z agawą YR - jest cudowne , wogole kosmetyki tej firmy uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)