Nowości katalogu 7/2014 Oriflame


Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić kilka nowości katalogu 7/2014 Oriflame. Zachęcam do zapoznania się z katalogiem.
http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201407

Na początek kremy: na dzień i na noc Optimals Skin Energy. Dla osób których skóra po zimie straciła blask i odpowiedni koloryt. To propozycja dla osób w każdym wieku mających problem z niedotlenioną, odwodnioną, zmęczoną skórą z widocznymi rozszerzonymi naczynkami. Krem sprawdzi się doskonale właśnie teraz wiosną- odpowiednio ją nawilży, poprawi koloryt i rozjaśni skórę. Lekka formuła kremu łączy technologię LINGON 50:50 z witaminą C która doda jej energii i blasku:)
A jeśli jesteśmy już przy kremach  to przedstawiam Wam trzy nowe serię z linii Love Nature:
* Z Aloesem do cery normalnej i mieszanej. Świetne nawilżenie, ochrona przed słońcem.
* Z dzika różą- do cery suchej i z tendencją do starzenia się- odżywia, zmiękcza i przywraca skórze komfort
* Z drzewem herbacianym do cery tłustej i problematycznej- produkty mają działanie antybakteryjne, wirusobójcze i bakteriobójcze- lecznicza pielęgnacja która oczyszcza, matuje i zwalcza wypryski

Kolejna nowość to szampon, odżywka i maska do włosów farbowanych z ekstraktem z truskawek i olejkiem migdałowym. Nie muszę Wam chyba mówić o przepięknym zapachu produktów ;) Seria doskonale pielęgnuję i ochrania włosy farbowane(filtry UV), dzięki czemu przedłuża trwałość koloru.


A to tylko część nowości która czeka na Was w katalogu 7, serdecznie zachęcam do obejrzenia katalogu, również do składania zamówień u swoich Konsultantów a gdy na posiadacie takich osób w pobliżu zachęcam do składania zamówień u mnie, od dzisiaj tj 11 maja do jutra- 12 maja specjalna promocja każde zamówienie z dostawą gratis :)
Link do katalogu: 

http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201407
 Kontakt:
aleksandraa2304@gmail.com

Serdecznie polecam :)


Komentarze

  1. Jak dla mnie te niby nowe kremy to takie które kiedyś zostały wycofane z katalogu i powróciły w nowej szacie.
    Chętnie bym przetestowałam nową serię radiance, miałam kiedyś i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria Love Nature jest przepakowana w nowe opakowania i udoskonalona :)

      Usuń
  2. Ale już dawno nie używałam kosmetyków z oriflame ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, a szczególnie te truskawkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki z ekstraktem z truskawek mnie zainteresowały

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dawno nie zamawiałam nic z Oriflame :)
    Zaciekawił mnie ten truskawkowy duet do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia z truskawkami, mnaimmm :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  8. To Twoje zdjęcia? Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że moje :) tylko swoje zdjęcia tutaj publikuję:)
      dziękuję:)

      Usuń
  9. Anonimowy13 maja, 2014

    Ja jestem szczęśliwą posiadaczką truskawkowego duetu. Szampon i odzywka (jak każde z ori) sprawdził się - włosy są bardzo świeże a kolor intensywniejszy. No i ten zapach:)))) polecam! P.S>> super fotki

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wypróbowałabym kremy;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem