czwartek, 5 czerwca 2014

Lakier do paznokci THE ONE Oriflame

Witajcie:)
Jest mi niezmiernie miło zaprezentować Wam nowość katalogu 8/2014 Oriflame- Lakier do paznokci THE ONE. Zapewne wiele z Was pomyśli- kolejny lakier do paznokci nic niezwykłego w dodatku z firmy "katalogowej". Ja uważam, że warto poznać produkt a później go oceniać tym bardziej że lakier który prezentuje Wam w tym wpisie do zwykłych nie należy:) Lakier należy do linii Long wear- ultra trwałość i jest to lakier najwyższej jakości o niezwykłej trwałości, wysokim połysku, doskonałej intensywności koloru. Utrzymuje się na paznokciach do 14 dni. Jest bardzo trwały, w kontakcie z wodą lub innymi otarciami mechanicznymi radzi sobie doskonale- brak jakichkolwiek odprysków! Dzięki technologii Expert Gel równomiernie rozprowadza się na paznokciach, nie smuży się i nie zwija. Szeroki pędzelek typu High-Definition zaprojektowany po to aby dostosować się indywidualnie do kształtu każdego paznokcia. To co bardzo zaimponowało zarówno mi jak i moim klientkom to idealne krycie już po jednym pociągnięciu. Formuła lakieru została wzbogacona różowym kwarcem który wzmacnia i nadaje blask. Wygodna w użyciu buteleczka i niewiarygodna szybkość wysychania. W ofercie dostępnych jest 15 kolorów, każda z Pań znajdzie swój odcień, ja prezentuje Wam kolor z okładki katalogu- Fuschia Allure :)


Zachęcam wypróbowania Lakieru do paznokci The One Long Wear- skontaktuj się ze swoją konsultantką lub zrób zakupy u mnie :)
http://keepfitandbebeauty.blogspot.com/p/zrob-zakupy.html
Polecam :)

12 komentarzy:

  1. Polecam !! <3 również przetestowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz cudowne zdjęcia, ten lakier niesamowicie błyszczy a kolor też jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;-) daje niesamowity blask :)

      Usuń
  3. no blask to jest naprawdę dostrzegalny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor - kojarzy mi się z malinami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej te kwiaty podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny kolorek na lato,super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie sprawdzi zarówno do dziennej jaki i wieczorowej stylizacji :)

      Usuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)