Nowośc: krem i tonik od firmy SKINETIC

Chciałabym przedstawić Wam dwa niezwykłe produkty od firmy która dopiero zdobywa nasz rynek i dostępne są włącznie w aptekach. Kiedy ok 2 tyg temu otrzymałam przesyłkę w ramach współpracy z firma Oillan SKINETIC strona internetowa była dopiero w budowie, a więc to kolejny dowód na to że jest to nowość. Podukty podzielone są na trzy grupy, dostosowane do wieku oraz problemów skóry.


 Otrzymałam krem z pierwszego programu intensywności, a wiec przeznaczonego dla osób powyżej 30 r.ż. do stosowania na noc. Do 30 jeszcze mi trochę brakuję, a więc krem oddałam osobie, która rzetelnie go dla mnie przetestowała. Krem ma konsystencje delikatnego musu, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze twarzy i szyi. U Pań po 30 zaczynają pojawiać się drobne zmarszczki , twarz jest odwodniona a wynika to z utraty zdolności wiązania wody w naskórku. Produkt bogaty jest w składniki aktywne takie jak: komórki macierzyste z ryżu himalajskiego, które odpowiadają za stymulację odnowy komórek skóry oraz opóźnianie procesów starzenia się. Witamina E- antyoksydant, wspomaga mechanizmy ochronne i wygładza drobne zmarszczki. Unikalny kompleks dermalligance- uzupełnia niedobory składników które są tak ważne w walce z procesem starzenia się skóry. Niecałe 2 tyg stosowania kremu to jeszcze stanowczo za wcześnie aby mówić o kolosalnych zmianach. Twarz mojej testerki wygląda zdecydowanie na bardziej promienną, dobrze nawilżoną. Nie jest już przesuszona, a bardziej elastyczna. Stopniowo widać już niewielkie wygładzenie zmarszczek i na pewno z upływem czasu efekty będą jeszcze bardziej zaskakujące:)
Drugi produkt to tonik rewitalizujący do twarzy. Zawiera szereg składników aktywnych:
kwas migdałowy, kwas hialuronowy, komórki macierzyste z ryżu himalajskiego, betaine, D-pantenol, allantoine. Kwas migdałowy odświeża, rozjaśnia cerę, bardzo delikatnie złuszcza. Kwas hialuronowy intensywnie nawilża i wygładza, odpowiada za stymulację odnowy komórek. Należy go stosować 2- 3 razy w tygodniu. Tonik ma bardzo wodnistą konsystencję i należy aplikować go bardzo ostrożnie. Po zastosowaniu preparatu czuć delikatne mrowienie, skóra staje się niewiarygodnie gładka.
Zapraszam na stronę producenta, poznacie tam całą ofertę firmy:
http://www.skinetic.pl/

Jakie nowości kosmetyczne ostatnio testowałyście i chętnie polecacie :)?

 

Komentarze

  1. mam ten krem i tonik,, tonik bardziej mi się podoba, krem nie daje mi wystarczającego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy, ale raczej tonik nie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy nigdy nie spotkałam się jeszcze z tą firmą. Ale bardzo mnie zaciekawił opis tych produktów. Mam nadzieję, że kiedyś na nie gdzieś natrafię :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę, ale ciekawa propozycja :) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszymy o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nich słyszę, ale przejdę na ich stronkę i poczytam co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak jestem jeszcze za młoda na te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe produkty ale nie bede kupowac na zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem