piątek, 11 lipca 2014

Vision Lipstick- Golden Rose 104

Dzisiaj na blogu wpis kosmetyczny. Za sprawą słynnej vlogerki kosmetycznej nowe pomadki Vision Lipstick od Golden Rose podbiły serca wielu dziewczyn oraz całą rzeszę blogerek. Po obejrzeniu filmiku również skusiłam się na kupienia pomadki. Przyznam szczerze że kolory nieco mnie rozczarowały bo zarówno na filmiku jak i na stronie internetowej producenta kolory pomadek wyglądały inaczej niż w rzeczywistości. To co producent mówi o produkcie: zapewnia piękny wygląd ust przez wiele godzin. Wybrany przez mnie kolor o numerze 104 to delikatny róż, który posiada kremowe wykończenie. Seria pomadek posiada 25 odcieni o wykończeniu kremowym bądź perłowym. Mój kolor u mnie na ustach utrzymuje się maksymalnie do 3 godzin uważam, że to i tak niezły wynik. Plusem tej pomadki jest również równomierne ścieranie się. Chyba żadna z nas nie lubi niezręcznego obrysowania ust. Chciałam oddać dokładny kolory pomadki ale prawdopodobnie jeszcze minimalnie różni się od rzeczywistego wyglądu. Wszystko zależy od indywidualnych upodobań oraz czerwieni wargowej Waszych ust. Zachęcam do zapoznania się z nowymi produktami Golden Rose. Już niebawem kolejne recenzję kosmetyków z tej firmy :)
 A tak kolor wygląda na moich ustach.
Używałyście już Vision Lipstic od Golden Rose :)?

17 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej pomadce. Zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić kilka i wypróbować, bo niesamowicie mnie kuszą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 niesamowitych kolorów- na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  3. mam ochotę na te pomadki i muszę po nie się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używałam owych pomadek :) Szczerze mówiąc to rzadko używam barwników na moje usta :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek, śliczne usta, wspaniały kształt mają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wole serie velvet matt,a te mi sie szybko scieraja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie utrzymują się zbyt długo, a velvet matt faktycznie jest bardzo fajna:)

      Usuń
  8. piękne zdjęcia szczególnie szminki na ustach, podoba mi się jej kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kolorówkę GoldenRose, tylko czasem trzeba się za nią nachodzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)