poniedziałek, 14 lipca 2014

Wakacyjne MUST HAVE- czyli kosmetyki Oriflame na wakacje i nie tylko

Dzisiaj chcę przedstawić Wam siedem wspaniałych kosmetyków marki Oriflame o których nie powinniście zapomnieć wyjeżdżając na wakacje i które po prostu warto mieć w swojej kosmetyczce.
Wszystkie prezentowane poniżej kosmetyki pochodzą z aktualnie obowiązującego katalogu 10/2014.


1. Złuszczający żel pod prysznic Nature Secrets z energetyzującą mięta i maliną- pozostawia skórę niezwykle gładką, dodatkowo przepięknie pachnie. Produkt ten opisywałam już na blogu, recenzja TU.
2. Scrub do stóp 2 w 1 przynosi ulgę i relaks zmęczonym i szorstkim stopom.
Zawiera antybakteryjny olejek mirtu cytrynowego który złuszcza szorstką skórę, jednocześnie chroniąc stopy przed nieprzyjemnym zapachem. Dzięki połączeniu kompleksu Intensive Care z masłem shea i mocznikiem, scrub skutecznie usuwa martwe komórki naskórka i nawilża zmęczone stopy.Jest niesamowicie wydajny.
3. To NOWOŚĆ Maseczka z glinką i olejkiem z drzewa herbacianego do cery tłustej/problematycznej/trądzikowej. Glinka absorbują sebum, zmniejsza ryzyko powstawania wyprysków. Należy ją stosować 1 lub 2 razy w tygodniu. Ta maska jest na prawdę super :)
4. Preparat przeciw wypryskom seria Love Nature- punktowy do stosowania na zmiany skórne. Nasza skóra bywa czasami kapryśna i gdy pojawia się jakaś zmiana bakteryjna przez którą nie będziemy czuć sie komfortowo ten kosmetyk sprawdzi się doskonale.
5. Kojące mleczko po opalaniu 3 w 1- Przynosi ukojenie dla opalonej skóry. Produkt ten działa niczym chłodzący koktajl . Po to mleczko powinny sięgnąć również osoby, które chcą zatrzymać opaleniznę na dłużej.
6. Woda toaletowa Tenderly to przepiękny kwiatowo- owocowy bukiet zapachów.

Nutami głowy są kwiat mandarynki, koniczyna i jeżyna; nutami serca są mak, orchidea, magnolia i rumianek; nutami bazy są drzewo sandałowe, heliotrop i wanilia. To bardzo świeży, niewinny, a jednocześnie mający niepowtarzalny charakter zapach, idealny na lato.
7. NOWOŚĆ z linii The ONE- Róż do policzków- bardzo dobrze napigmentowany. Róż perfekcyjnie wymodeluje kości policzkowe a drugi kolor dodatkowo je uwydatni i rozświetli. Technologia HaloLight nadaje cerze subtelności i świeżości. Dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych, a więc każda z Was znajdzie najlepszy róż dla siebie, a wakacyjny make up będzie jeszcze bardziej świetlisty.
Zachęcam do zapoznania się z obecnie obowiązującym katalogiem Oriflame:
http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201410
Serdecznie polecam i zapraszam na zakupy :)


10 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, żadnego z tych produktów nie znam, choć kiedyś zamawiałam w Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten peeling do stóp z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych kosmetyków, ja zamiast róży wole bronzery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sa niezbedne, ale ja nie raz zawiodlam sie na zakupach z oriflame ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oriflame to unikalna gwarancja zwrotu:) gdy jakiś produkt nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić i odzyskać pieniądze:)

      Usuń
  5. O proszę, dawno nic z Oriflame nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z Oriflama mam i polecam maskę do stóp w słoiczku, nie pamiętam jej dokładną nazwę

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie z Oriflame nie jest mi po drodze, ale w czasach szkoły średniej byłam z ofertą całkiem nieźle zaznajomiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z Oriflama już dawno nie korzystałam, głównie avon jest u mnie na pierwszym miejscu;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)