Wrzesniowe testowanie z Eveline Cosmetics: lakiery do paznokci

Witam Was bardzo serdecznie :) jest mi niezmiernie miło poinformować Was, iż mój blog został wylosowany do wrześniowego testowania kosmetyków Eveline Cosmetics. W najbliższym czasie będzicie mogły przeczytać recenzję kilku kosmetyków, które otrzymałam od firmy.
Na początek do testów wybrałam lakiery do paznokci. W przesyłce znalazły się, aż trzy odcienie o numerach: 605, 842, 843. Lakier o numerze 605 to intensywny szary, stalowy odcień z perłowym połyskiem. 842- intensywna, krwista czerwień i 843- zielony/turkusowy, morski. Mini MAX zachwyca niesamowicie szybką aplikacją, a to za sprawą małego pędzelka. Bardzo szybko zasycha, a podczas malowania nie smuży się. Kolor na paznokciach utrzymuje się do 5 dni bez żadnych odprysków. To bardzo dobry wynik ponieważ lakiery maja bardzo bogatą ofertę kolorystyczną i można mieć ich kilka w swojej kolekcji oraz atrakcyjna cena produktu. Odcień 605 i 842 to jedna warstwa, natomiast odcień o numerze 843 to dwie warstwy lakieru.

A który odcień Wam spodobał się najbardziej :)?


Komentarze

  1. piękna jest ta zieleń, uwielbiam tą serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy najpiękniejszy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy kolorek najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień najpiękniejsza.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory! Te lakiery są bardzo przyzwoitej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey ,
    you have a great blog , would you like to follow each other !
    keep in touch
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie czerwień :) Pasuje prawie do wszystkiego i jest bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem