wtorek, 7 października 2014

Miss Giordani Oriflame



Dzisiaj prezentuje wpis kosmetyczny, a konkretnie chciałam skupić się na najnowszej wodzie perfumowanej Miss Giordani od Oriflame. Właśnie w 14 katalogu woda perfumowana ma swoją premierę. Ciężko jest pisać o aromacie którego nie znamy, ale spróbujcie wyobrazić sobie go i połączyć kilka nut zapachowych.  Miss Giordani to aromat białego grejpfruta, kalabryjskiej bergamotki i sorbetu z mango. W jej sercu odnajdziesz rzadkie nuty zapachowe czerwonego pieprzu Pondicherry, klasycznych włoskich kwiatów neroli, peonii i frezji kwitnących na podstawowych nutach leśnych i piżmowych.
Giordani Gold’s to  bardzo subtelny, żywiołowy, sensualny i wyrafinowany zapach, z głębokimi nutami uwodzącymi elegancją.  
Niesamowity zapach to nie wszystko. Piękny zapach wymaga godnej oprawy jaką jest ikoniczna lekko skręcona buteleczka. Grube szkło i eleganckie linie nawiązują do włoskiego klasycznego designu. Woda perfumowana Miss Giordani to zapach: słodki, uwodzicielski i kobiecy. Zapytajcie swoje konsultantki o najnowszy katalog w którym oprócz fenomenalnych perfum znajdziecie mnóstwo doskonałych kosmetyków. Zakupy możecie zrobić również u mnie TU
http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201414

Katalog 14/ 2014- Polecam :)

6 komentarzy:

  1. Ogromnie jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam raz perfumy z Oriflame i bardzo je lubiłam, ciekawa jestem jak te pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i bardzo ładny flakon, zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakupiłam, pięknie pachnie,
    polecam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)