niedziela, 19 października 2014

Testowanie z Eveline cosmetics

Mam troszkę zaległości jeśli chodzi o recenzję kosmetyków, a więc dzisiejszy wpis w całości będzie kosmetyczny.
1. Kompleksowy krem rozświetlający 8w1 

Od producenta:



1.redukuje oznaki zmęczenia
2.wyrównuje koloryt cery
3.długotrwale i skutecznie matuje
4.zmniejsza widoczność porów
5.koryguje niedoskonałości
6.rozświetla i energizuje cerę
7.intensywnie nawilża i wygładza
8.SPF 15 chroni przed UVA/UVB

Krem przeznaczony jest do cery szarej, zmęczonej, zestresowanej, pozbawianej blasku i energii. Zazwyczaj używam jasnych podkładów, a ten był o jeden ton za ciemny. Bardzo fajnie rozprowadza się po skórze twarzy. Przepięknie pachnie i zapewnia efekt rozświetlonej twarzy więc na pewno nie powinny sięgać po niego osoby z cerą tłustą.
2. Błyszczyk LOVERS ultra shine lipgloss
Miałam już przyjemność testowania tego błyszczyku w przesyłce grudniowej. Formuła z olejkiem arganowym doskonale dba i wygładza usta. Kolor 610 utrzymuje się na ustach max.do 4 godzin.
3. Specjalistyczny olejek pielęgnacyjny SOS
Olejek przeznaczony jest na 5 problemów skóry -blizny, rozstępy, nierówny koloryt, oznaki starzenia się skóry, skóra sucha, wrażliwa, odwodniona. Olejek jest tłusty dlatego aplikuje go na noc, sprawia że skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku. Poprawia wygląd i kondycje skóry. Dla mnie absolutny Bestseller!:)
4. Ekstramocna guma do włosów
 Dzięki tej gumie do włosów ułożenie włosów staje się dużo prostsze. Formuła wzbogacona olejkiem arganowym i płynną keratyną głęboko regeneruje i wzmacnia włosy. Przepięknie pachnie i z pewnością gdy skończy mi się to opakowanie kupię następne. 

Używałyście już tych kosmetyków? Jakie są Wasze opinie :)?




4 komentarze:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)