Ruszamy w miasto z GoOut !

Być może wiele/lu z Was słyszało o przewodniku GoOut po warszawskich restauracjach. Jeżeli nie to serdecznie zapraszam do lektury całego wpisu. GoOut to przewodnik po najlepszych restauracjach w Warszawie a jednocześnie system rabatowy. Osoba która posiada taki przewodnik może w każdej wybranej restauracji dostać zniżkę na danie główne, warunkiem jest zabranie ze sobą przynajmniej jednej osoby i druga osoba płaci za danie 1zł. Restauracje podzielone są na trzy kategorie oznaczone kolorami:złotym, srebrnym i brązowym- od najdroższych po bardziej przestępne cenowo. Przed zamówieniem rachunku przekazujesz kelnerowi Go Bon danej restauracji i pokazujesz kartę Go Out. Przewodnik wspiera Maciej Nowak- wieloletni felietonista, recenzent restauracji, znawca i smakosz. Zamów swój przewodnik już dziś TU

Komentarze

  1. Fajna inicjatywa, można spróbować czegoś nowego, nie przepłacić, a przy okazji dobrze zjeść i miło spędzić czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i ja - świetna sprawa
    ps - u mnie można wygrać dwa takie przewodniki ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie ten przewodnik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem