poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nafta kosmetyczna aby Twoje włosy były piękne

Nigdy wcześniej nie używałam żadnego tego typu kosmetyku i jak widać nie słusznie. Nafta kosmetyczna firmy KOSMED z olejkiem agranowym, który zawiera witaminy F i E. Witamina F odpowiada za prawidłowy poziom nawilżenia włosów natomiast witamina E sprawia, że włosy staja się elastyczne i miękkie. Producent zaleca aby naftę stosować na dwa sposoby: w formie maski bądź do użytku zewnętrznego. Z racji tego, iż zazwyczaj nie mogę poświęcić tyle czasu ile chciałabym na odpowiednią pielęgnację, niewielką ilość nafty wcieram na ok.10-15 minut po czym zmywam ją szamponem.Nafta wzbogacona olejem agranowym ma przyjemny, organiczny zapach. Już po pierwszym uszyciu zauważyłam, że moje włosy łatwiej się rozczesują, nie plączą. Ogólnie są w lepszej kondycji, zregenerowane, są również mniej łamliwe. Serdecznie polecam!

7 komentarzy:

  1. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest miło:) i zapraszam częściej ale nie bawię się w takie zabawy...

      Usuń
  2. nafta kusi mnie od dawna i koniecznie muszę ją w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę spróbować :-))

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)