Zimowa pielęgnacja z Oillan


Dobrze wiemy jak ważna jest pielęgnacja niezależnie od pory roku. Zima to jednak szczególny czas bo oprócz niekorzystnych czynników atmosferycznych takich jak wiatr i mróz, źle na naszą cerę wpływa powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach. Mam przyjemność używania kosmetyków marki Oillan:multi-lipidowy krem do twarzy oraz regenerujący balsam do ust na wiatr i mróz.

Krem intensywnie odżywia i jest przeznaczony do cery bardzo suchej wymagającej regeneracji. Zawiera Kompleks odżywczych maseł (shea i cupuacu ) bogatych w NNKT, który skutecznie uzupełnia niedobory lipidów w naskórku, wzmacniając naturalną barierę ochronną skóry. Krem mimo, iż jest dosyć tłusty jak na krem do suchej skóry przystało bardzo szybko się wchłania. 
 Drugi produkt oznaczony jest specjalnym napisem winter- co wskazuje na stosowanie produktu właśnie o tej porze roku. Zawarte w balsami olej słonecznikowy i parafinowy tworzą delikatny film ochronny, który nawilża, natłuszcza i wygładza naskórek. Nie zawiera żadnych substancji zapachowych.

A jakie są Wasze sprawdzone kosmetyki używane do zimowej pielęgnacji :)?

 

Komentarze

  1. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, choć serii Winter jeszcze nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, to używam tylko kremu nivea i jaką pomadkę ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ten balsam do ust bym wypróbowała :)
    Z Oillan miałam jeden krem i dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oillan multi-lipidowy krem do twarzy miałam i ja, dla mnie był to jeden z lepszych kremów do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny!!
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do ust u mnie się nie sprawdził ale krem jest rewelacyjny i cieszę się, że go odkryłam, polecam każdemu na zimę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem