sobota, 7 lutego 2015

Perfekcyjna seria: Oriflame True Perfection



Czy wiecie, że zanieczyszczone powietrze, nieodpowiednia dieta, stres powodują gromadzenie się zanieczyszczeń na poziomie komórkowym skóry? Przez to niestety skóra ma niejednolity koloryt, nierówną strukturę, brakuje jej blasku i  energii. Co zrobić aby nie dopuścić do takiego wyglądu naszej cery? Odpowiedzią i rozwiązaniem tego problemu zajęli się Naukowcy z Instytutu Badań i Rozwoju Oriflame. Odkryli oni niezwykłe właściwości jakie kryje ekstrakt z perskiego drzewa jedwabnego (albicji jedwabistej).  Ekstrakt ten jest zawarty w nowej serii True Perfection.

 Kwitnące drzewo albicji jedwabistej
 Krem True Perfection bardzo szybko się wchłania, neutralizuje zanieczyszczenia na poziomie komórkowym przez co skóra jest pełna naturalnego blasku, ma wyrównany koloryt i jest jedwabiście gładka. Właściwie już od pierwszego użycia polubicie ten krem- za działanie  które widać natychmiast oraz cudowny zapach. W skład serii wchodzą dwa kremy: na dzień i na noc, żel pod oczy oraz serum. Wg producenta seria przeznaczona jest dla Pań 25+. Żel pod oczy redukuje przebarwienia i opuchnięcia wokół oczu oraz zapobiega pierwszym zmianom mimicznym. Żel z kulkową aplikacją- zapewnia chłodzący masaż. Serum bardzo szybko się wchłania, pozostawia skórę miękką, gładka i pełną blasku. Duży plus za dozownik ułatwiający aplikację. Kremy, które mają w swoim składzie ekstrakt z drzewa albicji jedwabistej są kilka bądź kilkanaście razy droższe od dostępnego w Oriflame. Cena kremu: 44,90;serum:54,90; cena żelu przy zakupie kremu bądź serum 22,90. Nie czekaj ani chwili sięgnij po True Perfection. Zamówienia możesz dokonać również u mnie, a jeśli zrobisz to do poniedziałku otrzymasz dodatkowo prezent niespodziankę:) aleksandraa2304@gmail.com

                                 aleksandraa2304@gmail.com

https://www.facebook.com/pages/Keep-Fit-and-Be-Beauty/586238504758370?fref=ts

3 komentarze:

  1. Intrygująco wygląda ta seria, ja na razie jestem w trakcie kuracji kwasami więc nie mogę eksperymentować, ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się prezentuje seria, ale ja nie sięgam po produkty Oriflame, choć kiedyś tylko z nich korzystałam jak byłam konsultantką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria jest świetna ! Polecam wszystkim ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)