Kosmetyki BingoSpa

Na blogu pojawia się mało wpisów kosmetycznych ale dzisiaj właśnie taki wpis chce Wam zaprezentować.  Mam przyjemność testować produkty marki BingoSpa dzięki temu, ze zostałam wylosowana to kwartalnego testowania kosmetyków tej firmy. 
Wybrałam: 
1) Balsam kokosowy do dłoni- to mój ulubiony kosmetyk który mogłam przetestować. Nie tylko zimą nasze dłonie wymagają szczególnej pielęgnacji. Suche i spierzchnięte dłonie dają uczucie dyskomfortu. Ten balsam polubiłam nie tylko ze względu na zapach, który jest bardzo przyjemny, delikatny i słodki ale również za to że bardzo szybko się wchlania i niemalże od razu dłonie są cudownie miękkie i gładkie. Polecam!!Kokos 



2) Olej ze słodkich migdałów- Zawiera kwas oleinowy, kwas linolowy, kwas palmitynowy, kwas stearynowy, witaminy - A, B1, B2, B6, D i E, związki mineralne. Doskonale pielęgnuję skore, nawilża ją i wygładza. Ma dosyć charakterystyczny zapach. Używałam go również jako odzywkę na końcówki włosów- sprawdził się bardzo dobrze, włosy stały się miękkie i bardziej nawilżone.

                                 Zapraszam bingosklep.com

https://www.facebook.com/pages/Keep-Fit-and-Be-Beauty/586238504758370?fref=ts

Komentarze

  1. ten balsam do dłoni zaciekawił mnie i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Popularne posty z tego bloga

Zupa z czerwonej soczewicy

Sałatka z kurczakiem