sobota, 14 marca 2015

Wiosenne zakupy w Westwing

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami nowościami z "polowania" z Westwing. Za każdym razem kiedy odwiedzam stronę Westwing jestem zachwycona kampaniami oraz ofertami.A Wiosna to dobry czas aby prze aranżować swoje wnętrza bądź kupić kilka nowych dodatków.
Poniżej zdjęcia moich "łupów" ;)

Patera z kloszem Sweet pochodzi z kampanii zainspirowanej stylem Audrey Hepburn. Mimo jej niewielkich rozmiarów prezentuje się doskonale:)

Ozdobny słoiczek 


Serweta Romance- wysoka jakość i niezwykła precyzja wykonania:)

https://www.facebook.com/pages/Keep-Fit-and-Be-Beauty/586238504758370?fref=ts


11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) ta patera urocza
    Zapraszam do mnie mixilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w Westwing można zdobyć prawdziwe skarby

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę odwiedzić tą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeej ta patera jest świetna! Zazdroszczę łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam mini klosz na cytrynę

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)