wtorek, 7 kwietnia 2015

Kosmetyki Bingo Spa

Witam Was po świątecznym szaleństwie:) Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejny wpis nt kosmetyków marki BingoSpa.
Maska błotna do twarzy BingoSpa to produkt w którym pokładałam olbrzymie nadzieję.
Składniki zawarte w błocie z Morza Martwego wspomagają terapię trądziku, wyprysków i łojotoku - oczyszczają skórę, absorbują nadmiar sebum, zawężają pory, łagodzą podrażnienia. Faktycznie zauważyłam mniejsze wydzielanie sebum, delikatnie łagodzi podrażnienia i wypryski. Używanie tej maseczki nie spowodowało jednak u mnie spektakularnych efektów.





Odżywka Fast Hair Rapair  (szybka odżywka)
zawiera jedwab, kolagen oraz aktywny kompleks roślinnych składników o szerokim spektrum działania na strukturę włosów, skórę głowy i cebulki włosów. Cenie ją za wygodną w użyciu pompkę i przepiękny zapach. Włosy po jej użyciu są dobrze nawilżone, miękkie, dobrze się rozczesują. Dużym plusem jest jej szybkość działania- wystarczą tylko 2 minuty. Polecam:)
https://www.facebook.com/pages/Keep-Fit-and-Be-Beauty/586238504758370?fref=ts

2 komentarze:

  1. oj nie przemawiają do mnie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie sięgam po tą firmę, jakoś nie przekonuje mnie ta marka ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)