poniedziałek, 21 grudnia 2015

serum Bodeko Lash


Długie rzęsy to marzenie nie jednej z Pań;) Z zazdrością patrzymy na kobiety które natura obdarzyła długimi, pięknymi rzęsami. Przez kilka miesięcy miałam możliwość przetestowania jednej z lepszych dostępnych na naszym rynku odżywek do rzęs. Regularne stosowanie jej bez problemu stało się jednym z moich codziennych rytuałów. Po kilku tygodniach widoczne były efekty, szczególnie po wytuszowaniu rzęs, efekt był jak dla mnie powalający:)
Serum ma specjalny pędzelek- bardzo cieniutki, który ułatwia aplikację.

Po kuracji zauważyłam, że rzęsy są mocniejsze, gęściejsze. Efekty widoczne gołym okiem.
Nigdy nie czułam uczucia dyskomfortu po zastosowaniu serum.
Wszystkim Paniom serdecznie polecam 4 miesięczną kurację, a dla utrzymania efektu na dłużej- stosowanie 1 bądź 2 razy w tygodniu. https://www.bodetkolash.eu/
 

4 komentarze:

  1. Efekty widać, ale i tak nie jestem przekonana do tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że jest efekt ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mam przekonania do tej odżywki i różne opinie na jej temat słyszałam. Ale u Ciebie widać fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)